vrijdag 14 september 2012

Zo ziet mijn voorraad medicijnen er uit

Als ik mijn weekdoos vul elke donderdag ziet dit er elke week weer zo uit gevuld en wel.  Het lijkt misschien veel maar valt best wel mee... Wat de anti-epileptica bestreft is het 1350 mg op een dag in totaal en daarnaast slik ik dan nog duivelsklauw is voor de gewrichten hierdoor kan ik weer stukken beter lopen,
royal jelly tegen extreme vermoeidheid, foliumzuur dit omdat de tegretol de foliumzuur doet verlagen en ik ook altijd moe ben, daarnaas nog de vitamine b-complex hierdoor is de hoofdpijn stukken verminderd komt dus minder vaak voor en daarbij ook nog de chroom minder zoet nemen.
En het laatste vakje zit mijn noodmedicijn is de rivotril heb ik altijd bij mij wat ik nemen mag voor zonodig.


Weekdoos voor 1 week inname 7 dagen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten