woensdag 5 april 2006

Weekend snel voorbij


Ow, wat ging het weekend snel voorbij. Na het weekend, maandag was Trijnie vrij van school af en toe heeft Trijnie kleutervrije dagen. En Aart een paar keer langer gewerkt en ook op zaterdag gewerkt. Dus maandagochtend hebben we een leuke dag gemaakt en zijn met de kinderen naar Zoeterwoude Rijndijk gegaan met de auto naar de geitenboerderij. Onderweg kwamen we ook verkeer tegen. Reed er een grote auto van v. v/d Valk. Zegt Marga ineens bananeauto. Dit was een erg leuke opmerking. Bij de boerderij vond Trijnie de geiten erg leuk als ze maar als ze het hek zaten. Marga vond het totaal niet eng en die ging gewoon de geiten aaien. We hadden erg mooi weer. Thuis aangekomen aten Trijnie en Marga erg goed, en ook waren ze erg moe. Ik heb zelf ook even weer gerust dit heb ik voor mijn gezondheid zeker nodig. Wel merk ik met het gebruik van de Fibrofit dat ik minder pijn heb in spieren en gewrichten. Denk dat het wat gaat helpen. 
In de middag nadat we even gerust hadden was papa met de kinderen nog naar het strand
geweest en lekker gewandeld.
Ik zelf even snel naar de winkel voor enkele hobbyspullen, moest wat extra hobbyspullen
erbij hebben voor mijn pergamano. Voor de kerk ben ik voor de Pasen wat aan het maken op perkament papier. Meestal werk ik hier in de avond aan. En in de avond kreeg ik hier hulp bij van 2 mensen van de kerk. Hoef ik bijna maar het laatste te doen zoals prikken en even cisileren en de bloemetjes op de ringen plakken. Hoop dat iedereen het weer mooi vind. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten